עיצוב חדרי אמבטיה ושירותים

עיצוב פנים לחדרי אמבטיה 

חדר הרחצה הוא חלל הטהרות, מקום בו שוטפים את הגוף והנפש מטרדות היום, מתנקים ונרגעים. מגמות העיצוב העכשוויות תומכות בתפקידו הבסיסי של חלל הרחצה לשמש כמרחב לניקיון ולהפגת מתחים, ומציעות מגוון רחב ומעניין מאוד של אפשרויות שבעבר ניתן היה רק לחלום עליהן.

חדר רחצה כמו בספא

ישנם משפצים המבקשים לעצב חדר אמבטיה כמו בספא, שיהווה מקום המשרה רוגע ושלווה, ויעניק תחושה של יוקרה. הודות לטכנולוגיה חדשנית ולמגוון הרחב של אריחים המותאמים לחללים רטובים, כמו אריחי חיפוי לקירות ביישומים שונים (כמו פישבון), מבחר חיפויים דקורטיביים (אריחי דקור מעוצבים), בריקים ולוחות חיפוי מחומרים שונים בשילוב כלים סניטריים ואביזרי פרזול איכותיים, ניתן בהחלט להגשים את החלום.

תהליך עיצוב חלל הרחצה

בעיצוב חלל הרחצה נתחשב ברצונות, בעלויות ובצרכים של בני הבית בהווה ובעתיד. בדרך זו ניתן להבטיח כי בבוא היום כאשר יהיה נדרש לבצע שינויי נגישות, נוכל להניח את התשתית לכך מבעוד מועד ולחסוך הוצאות נוספות.

תוכנית העיצוב תכלול את הפרישה בחלל, היכן ימוקמו המקלחון ו/או האמבטיה, השירותים, הכיור, ארונות ואביזרי האחסון, כלים ואביזרים סניטריים, תאורה, וכמובן תכנון תשתיות המים והביוב. יחד נבחר סגנון מוביל, סקאלת צבעים, נתכנן את פרישת החיפוי ואת פרישת הריצוף.

נוסף לכך אחשב את הכמויות הדרושות במטרים רבועים להזמנת אריחים מסוגים שונים, אמנה את האביזרים הסניטריים הנדרשים לרבות אסלות, ניאגרות, לחצנים, מושבי האסלה, בידה או מתיזן, כיורים לחדרי רחצה, ארונות אמבטיה, סיפונים מעוצבים (אם אינם מוסתרים) ברזים, ברז סוללה לאמבט או אביק פיית מילוי, ראש גשם, נקודות מים עם או בלי מתלה לטוש ידני, מוט פינוק, אינטרפוץ מתאים, תנור אמבטיה, מחמם מגבות, חימום תת רצפתי, וונטות לאוורור ועוד. לבסוף, נלביש את החלל באביזרים כמו גופי תאורה, מתלים, אביזרי טקסטיל ונוי.

מהו משך הזמן הממוצע לעיצוב חלל רחצה?

משך זמן העבודה נקבע בהתאם לגודל חלל הרחצה והשינויים הנדרשים בו. כאשר ביצוע שיפוץ יסודי של חלל רחצה הכולל הריסה ובנייה מחודשת אורך בממוצע כשלושה או ארבעה שבועות. תלוי כמובן האם השיפוץ של חדרי הרחצה הוא חלק מהשיפוץ הכללי או שהוא עומד בפני עצמו.

מהי העלות הממוצעת לשיפוץ חדר אמבטיה?

עלות פרויקט שיפוץ חלל הרחצה מושפעת מתכולת העבודה, לרבות החלפת צנרת מים וביוב, יצירת נקודות אינסטלציה, ריצופים וחיפויים, ועלות החומרים שתבחרו לפרויקט – אריחים, ברזים, כלים סניטריים ואביזרי פרזול, המצויים בטווח רחב של מחירים ויצרנים. במסגרת תכנון חדר האמבטיה אפנה ואלווה אתכם לספקים איכותיים, אשר מציעים מוצרים המתאימים לתקציב שהגדרתם.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם את חדר האמבטיה?

שרותי תכנון ועיצוב פנים לבתים ומשרדים

מעוניינים לעצב את הבית או המשרד? השאירו פרטים ונתאם שיחה או פגישת ייעוץ ראשוני אצלי בסטודיו או אצלכם בסלון.

איילת שטיין - מעצבת פנים
איילת שטיין עיצוב פנים
דילוג לתוכן