עיצוב פנים לחדרי שינה

עיצוב חדר שינה

חדר השינה הוא החדר הפרטי והאישי ביותר בבית, ולכן הוא צריך לשקף את אופיים של בני הבית והרגלי השינה שלהם. עיצוב חדר שינה כולל תהליך לאיתור הרצונות והצרכים של הדיירים והתאמתם לממדי החדר ולמאפייני החלל. אם לא מעוניינים בשיפוץ שכולל הזזת קירות הרי שגודל החדר והמבנה שלו הם אלו שיכתיבו את מידות הרהיטים שיוצבו בו, אך אם מעוניינים בשיפוץ מקיף יותר, שכולל שינוי מהותי במיקום ובגודל החדרים בבית – הרי שניתן לערוך תוכניות שיפוץ, לשנות את החלל ולשפר את עיצוב החדר בהתאמה להעדפות הדיירים.

עיצוב פנים לחדר השינה המרכזי או יחידת הורים

חדר ההורים הוא לרוב חדר השינה הגדול בבית, ובדרך כלל הוא משמש כיחידת הורים, שכוללת גם חדר רחצה ושירותים צמודים ולעיתים גם חדר ארונות. כיום בשונה מהעבר וכתוצאה ממגבלת מקום רבים מעדיפים לוותר על חדר הארונות ובמקומו להציב ארון קיר גדול שמפנה מקום לחלל רחצה מרווח יותר.

תהליך עיצוב חדרי השינה בבית

חדרי השינה של ההורים נבדלים מחדרי השינה של הילדים. ברוב המקרים אלו חדרי השינה הגדולים בבית והם כוללים חדר רחצה ושירותים צמוד. רבים מהדיירים יעדיפו צבעים מסוימים על פני אחרים ורהיטים אלו על פני אחרים. דוגמאות: מיטה במבנה מסוים, שידות לילה, ארון בגדים, תאורת קיר ותאורה מרכזית, שידת איפור, שולחן כתיבה, כורסה ומסך טלוויזיה. כל זאת בהתאם לגודל החדר ובהתאם להעדפות, להרגלים ולסגנון החיים. בשונה מחדרי הילדים, שגדלים ומשתנים עם השנים, אני ממליצה ללקוחותיי לייצר לחדר השינה של ההורים בסיס עיצובי איכותי שחוצה מגמות אופנתיות ועומד במבחן הזמן. בבסיס החלל אעדיף ליצור מעטפת שבה ניתן לשלב בקלות כל אביזר או צבע ולשנות את חלל השינה בהתאמה למצב הרוח, עונות השנה או ההעדפה האישית.

עיצוב חדרי שינה לילדים

ילדים גדלים בתוך חדר השינה, כך שחדר שינה שעוצב לראשונה כאשר הילד היה בן ארבע כבר לא יתאים כאשר הילד יהיה בן 14. בעיצוב חדרי ילדים אני ממליצה ללקוחותיי ליצור מעטפת שקטה, שתואמת את העדפות הילד, אבל מאפשרת לו לשנות את עיצוב החדר בהתאם להעדפותיו בכל עת. כבר בשלב התוכניות אציע תוכנית להעמדה עתידית של ריהוט בהתאם לצרכים המשתנים – לדוגמה הצבת שולחת כתיבה במקום או לצד שידת לילה, תכנון מרחב למיטה וחצי שתחליף את מיטת המעבר וכן הלאה.

כללים בסיסיים לעיצוב חדרי שינה

מרחב השינה הוא מרחב להתרגעות ולמנוחה, ולכן בתהליך העיצוב אשים את הדגיש על נוחות, מעברים נוחים ומרווחים, הנדסת אנוש חכמה, כמו דלתות וחלונות שנפתחים ללא הפרעה, התחשבות בגבהים, ובחירת גוונים שתואמים את טעמם האישי של בני הבית ומאפשרים לבצע שינויים קלים בעתיד.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם את חדר השינה?

שרותי תכנון ועיצוב פנים לבתים ומשרדים

מעוניינים לעצב את הבית או המשרד? השאירו פרטים ונתאם שיחה או פגישת ייעוץ ראשוני אצלי בסטודיו או אצלכם בסלון.

איילת שטיין - מעצבת פנים
איילת שטיין עיצוב פנים
דילוג לתוכן