עיצוב דירה במגדל מגורים באם המושבות

עיצוב דירה במגדל מגורים באם המושבות – הדירה ממוקמת במגדל מגורים בשכונת אם המושבות בפתח תקווה, שנבנה לפי חמש שנים בלבד. המשפחה ובה זוג הורים וארבעה ילדים, ביקשה לעצב סוף סוף את הדירה, זאת לאחר שעברו לגור בה יחד עם הריהוט מהדירה הקודמת ולא התפנו עד כה להשלים את המשימה.

לאחר חמש שנות מגורים בדירה, ידעו הדיירים להצביע בדיוק על הנושאים הבעייתיים, כמו חוסר נוחות ביחידת ההורים, צפיפות בחדר אותו חולקות הבנות, שבו מקום למיטה אחת, אי התאמת חדרי הבנים לצרכיהם המשתנים וכמובן, עיצוב ועיצוב (זו לא טעות) של כל חללי הבית.

מה זה כלל?

העבודה כללה תכנון מחדש של יחידת ההורים, שבו בוטל חדר הארונות לטובת הגדלת חדר הרחצה, ריווח החדר ויצירת קיר טלוויזיה להנאת ההורים. את חדר הארונות החליף ארון קיר גדול והתאורה תוכננה מחדש.

חדרי הבנים בגיל העשרה הפכו מחדרי ילדים מיושנים לחדרי נוער נוחים ומגניבים, בהם יוכלו גם לארח חברים. הממ"ד סודר ועוצב, כך שהפך מחדר צפוף, לממלכה עבור שתי הנסיכות הקטנות של הבית, שבו לכל אחת מהן מיטה משלה.

החלל הציבורי בבית טופל תוך תשומת לב לכל פינה. המטבח הקיים, החדש יחסית שהיה בגוון וונגה, נצבע בלבן והתווסף לו אי המשמש כמשטח עבודה, כמקום אחסון וכדלפק ישיבה, והוא מהווה מוקד מרכזי להתאספות בני המשפחה סביבו. באמצעות הזזת המקרר למיקום אחר במטבח התאפשר ביטול קיר, שריווח והאיר את מבואת הבית. פינת האוכל והסלון עוצבו מחדש באמצעות מיקום התאורה, התאמת צבעים, חיפוי קיר וריהוט. את התמונה הכללית השלימו ריצוף פרקט, דלתות פנים בהירות, גופי תאורה ווילונות בהתאמה אישית.

צילומים אחרי השיפוץ: דובי פיינר.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם?

דילוג לתוכן